Drevet av Blogger.

søndag 12. august 2012

En fin dag på sjøen bortsett fra....

Hadde en flott dag utpå i dag med to godkjente og 2 som var 1 cm for korte, samt 2 grønne og to abbor.
Hadde en liten hyggelig opplevelse utenfor Hjorten i dag da en turistbåt, som lå stille, ca 200 meter på min venstre side sammen med en annen båt. Begge båtene startet og den ene i ca 34 fot klassen satte kursen rett mot min båt. Jeg forsøkte å rope og vinke til ingen nytte. Båten passerte i ca 15 knop 10 meter foran meg og da han passerte så la han mer over slik at mitt planerbord slo i siden på båten. Båten kjørte så videre mot syd. Hans venn deriomot, viket og viste god sjømannsånd. Etter ca 1 min var han på radioen til sin venn og og la ut om planerbord 100 meter ut til siden mm og fiskere som lå i veien for ham. Jeg fikk kontakt etter hvert på radioen og han ble ettertrykkelig forklart hva som gjelder og anbefalt å gå til nærmeste havn og gå i land for godt. Makan til idiot burde ikke være i båt i det hele tatt.
Etter at idioten forsvant var det atter en flott dag. Nye tak i morgen.

0 kommentarer:

Laks

Laks
Simrislaks 13,24 kg

Morgenstemning i Dalbergså

Morgenstemning i Dalbergså
Powered By Blogger

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails